PROMOCJA-Dostępne od ręki
« poprzedni produktnastępny produkt »
Dane techniczne opon:
Opona zimowa
-Rozmiar 215/65r16
-Indeks nośności (98)-750kg
-Indeks prędkości (T)-190km/h
Bridgestone Blizzak LM-80 EVO
Bridgestone przedstawia Blizzak LM-80 EVO, ulepszoną wersję zimowej opony klasy premium do samochodów typu SUV, która w trzech najważniejszych testach opon zajęła najwyższą lokatę. Produkowana w Europie opona LM-80 EVO posiada teraz w stosunku do poprzednika trzy nowe modyfikacje konstrukcyjne, poprawiające parametry jazdy na śniegu i mokrej nawierzchni: nowy układ lamelek bieżnika zwiększa przyczepność, nowa zawierająca zwiększoną zawartość krzemionki mieszanka gumowa oraz zoptymalizowana konstrukcja żebra centralnego oraz klocków barkowych bieżnika poprawiają prowadzenie i trzymanie się drogi. Poprzedni model, Blizzak LM-80, zwyciężył w teście opon zimowych dla samochodów SUV/CUV zorganizowanym przez ADAC/ÖAMTC/TCS w 2012, uzyskując poważaną w branży ocenę "szczególnie polecana" przyznawaną przez największe zrzeszenie automobilklubów w Europie. Opona LM-80 otrzymała najwyższe oceny za jazdę po lodzie, zużycie paliwa i bardzo dobre oceny za hamowanie na śniegu i mokrej nawierzchni. Blizzak LM-80 zajęła także 1 miejsce w testach opon zimowych SUV organizowanych przez ACE (Auto Club Europe) i GTÜ (Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego) w 2012. "Bridgestone dąży do ciągłego doskonalenia wszystkich swoich produktów, zarówno w celu zachowania najwyższego poziomu parametrów, a także by sprostać rozwojowi technologii motoryzacyjnej" powiedział José-Enrique Gonzalez, Dyrektor Działu Marketingu i Wsparcia Sprzedaży w Bridgestone Europe. Opona Blizzak LM-80 EVO pozwala kierowcom najnowocześniejszych pojazdów typu SUV wykorzystać pełne ich możliwości, zapewniając najwyższe parametry jazdy i bezpieczeństwa w warunkach Europejskiej zimy. Kierunkowy wzór bieżnika z zaawansowanym kształtem lameli zapewnia doskonałą przyczepność w warunkach zimowych oraz prowadzenie na lodzie i śniegu a także zbalansowane prowadzenie na mokrej lub suchej nawierzchni. Nowa baza miesznki gumowej pod bieżnikiem i lżejsza konstrukcja samej opony ograniczają opory toczenia co pozwala zmniejszyć zużycie paliwa.